Keresés

Info



7630 Pécs, Finn u.2

Telefon: +3672-516-420

Fax: +3672-516-421

Mobil: +3630-916-9569

Nyitvatartás:

hétfő - péntek: 8:00-16:00

  1. Elérhetőségeink
  2. Ki rendelhet?
  3. Hogyan tud rendelni?
  4. Van-e raktárkészlet?
  5. Fizetési lehetőségek
  6. Hogy veheti át a megrendelt terméket?
  7. Milyen határidővel tudjuk beszerezni az oldalunkon szereplő termékeket (amelyek nincsenek raktáron)?
  8. Mit tartalmaz az ár?
  9. Mennyi a készülékek jótállási ideje? Hogyan intéződnek a garanciális ügyek?
  10. Adatkezelés
  11. A készülékekhez tartozó képek és leírások mennyiben felelnek meg a valóságnak?
  1. Elérhetőségeink

    Cím: 7630 Pécs, Finn u.2
    Telefon: +36-72-516-420  Fax:+36-72-516-421
    Mobil: +36-30-916-9569
    E-Mail: rendeles@standolakk.hu
    Nyitvatartás:
    hétfő – péntek: 8:00 – 16:00
    Az Ön eladója: Standolakk Kft.


  2. Ki rendelhet?

    Bárki rendelhet, magánszemély vagy akár cég is. Nem szükséges cégként regisztrálnia, a számlázási adatok módosítására a megrendelés során van lehetőség.

  3. Hogyan tud rendelni?
    1. A honlapunkon történő regisztrációt követően.
    2. A rendeles@standolakk.hu e-mail címen.
      Szükséges adatok: megrendelni kívánt készülék pontos típusa, a megrendelő, kapcsolattartó pontos nevét, címét, telefonszámát, valamint a számlázási adatokat – amennyiben azok eltérnek a megrendelő adataitól.
    3. Telefonon (nyitvatartási időn belül): 06-72-516-420 vagy 06-30-9169-569 .
    4. Személyesen a 7630 Pécs, Finn u.2 szám alatt.
  4. Van-e raktárkészlet?

    "RAKTÁRRÓL" jelzéssel látjuk el azokat a termékeket, amely raktárunkban megtalálhatóak. Ez azonban csak tájékoztató jellegű, telefonon tud pontos tájékoztatást kérni!

  5. Fizetési lehetőségek
    1. készpénz az áru átvételekor
    2. átutalás ( utalás cégünk bankszámlájára)

  6. Hogy veheti át a megrendelt terméket?
    1. Személyesen
      Az alábbi címen: 7630 Pécs, Finn u.2
      hétfő – csütörtök: 8:00 – 16:00
      vagy Kaposvár,Dunaújváros
    2. Futárszolgálaton keresztül
      Az Ön otthonában, legyen az Budapest vagy vidék.
      Külön szállítási díj ellenében. (Lásd a szállítási díjaknál.)
  7. Milyen határidővel tudjuk beszerezni az oldalunkon szereplő termékeket (amelyek nincsenek raktáron)?

    A beszerzési határidők általában 2-10 munkanap.

  8. Mit tartalmaz az ár?

    A honlapunkon feltüntetett árak a termékek aktuális nettó árai.
    Az ár nem tartalmazza a termékek házhoz szállítási díját. (Lásd a szállítási díjaknál.)
    Akciós termékek esetében az akció a készlet erejéig, vagy visszavonásig érvényes.

  9. Mennyi a termékek jótállási ideje? Hogyan intéződnek a garanciális ügyek?

     

  10. A termékekhez tartozó képek és leírások mennyiben felelnek meg a valóságnak?

    A képek illusztrációknak tekintendők. Az elírásokért nem tudunk felelősséget vállalni, a tévedés jogát fenntartjuk, az ezekből eredő károkért felelősséget nem vállalunk. Amennyiben bármilyen tekintetben bizonytalan a termék tulajdonságaival kapcsolatban, úgy mindenképp érdemes felkeresni bennünket.

    Amennyiben bármilyen kérdés merül fel Önben, kérjük email-en jelezze nekünk, rövid időn belül válaszolunk rá.

 
Á.SZ.F
2012 © Standolakk Kft